OyunXy

0
Sniper Elite 4’ün Beklenen Türkçe yaması
Sniper Elite 4’ün Beklenen Türkçe yaması

Sniper Elite 4’ün Beklenen Türkçe yaması  Bir çok oyun tutkununun  beklediği Sniper Elit 4 oyunun   Türkçe yaması nihayet yayında Biz...

Devamı »

0
Dead Island Türkçe Yama  Yayında
Dead Island Türkçe Yama Yayında

Beklenen Türkçe Yama Dead Island   Korku gerilim ve aksiyonu bir arada sununa mükemmel derecede gerçekçi bir zombi oyunudur.   Oyun...

Devamı »

0
 Full Türkçe Yama İndir
Full Türkçe Yama İndir

Uzun Süredir beklenen  Fallout 4  sonunda piyasaya çıktı ancak birçok oyunda olduğu gibi türkçe dil desteği ne yazık ki yok. Bu yüzde...

Devamı »

0
GTA Loading ekranında donuması
GTA Loading ekranında donuması

GTA Loading ekranında donması. Gta severlerin karşılaşmış oldukları bir sorun oyun açılış ekranın  Donması. Değerli arkadaşlar Gta  oyna...

Devamı »

0
 GTA 5 Social Club  ve Launcher ile ilgili  derlediğimiz bazı hatalar ve çözümleri
GTA 5 Social Club ve Launcher ile ilgili derlediğimiz bazı hatalar ve çözümleri

 GTA 5 Social Club  ve Launcher ile ilgili  derlediğimiz bazı hatalar ve çözümleri   Bu Yazımız bir çok Gta hayranın Karşılaşmış oldukları...

Devamı »

0
Adobe Photoshop İle Maskelem Yöntemi
Adobe Photoshop İle Maskelem Yöntemi

Adobe Photoshop ile Yapabileceklerinizin Sınırı Yok. Bir çoğumuzun kullandığı   Adobe Photoshop progmı ile yapabileceğimiz  bir çok çalışm...

Devamı »

1
Animasyon Ve Modelleme öğrenmek İsteyenler için Kaçırılmayacak Fırsat.
Animasyon Ve Modelleme öğrenmek İsteyenler için Kaçırılmayacak Fırsat.

             3D ANİMASYON NEDİR?             Günümüzde teknolojinin gelişmesi ile birlikte reklamlarda, mimari alanlarda, çizgi film, ...

Devamı »

12
Gta San Andreas Ses Sorununa kesin çözüm
Gta San Andreas Ses Sorununa kesin çözüm

Merhaba değerli GTA San Andreas oyuncuları en çok karşılaşan sorunlardan birisi olan GTA San Andreas Ses sorununu sizlerle birlikte üç ...

Devamı »

0
Grand Theft Auto  Serisi En çok Beğendiğiniz seri
Grand Theft Auto Serisi En çok Beğendiğiniz seri

Dünya Çapında bir tutku halinde gelen Gta serileri.. Bu yazımızda Gta serilerini Listeliyoruz ve size Şu soruyu Yöneltiyoruz.En Çok ...

Devamı »

0
The Last Guardian oyun Hakkında yapmış olduğumuz inceleme
The Last Guardian oyun Hakkında yapmış olduğumuz inceleme

Uzun bir süredir Merakla Beklediğimiz Oyun The Last Guardian Merakla beklenen  The Last Guardian oyunu sonunda hayranları ile buluş...

Devamı »

0
SteamYaz İndirimleri Başladı
SteamYaz İndirimleri Başladı

Stema Dev yaz indirimleri başladı duymayan kalmasın.....!

Devamı »

0
Quantum Break FPS sorunu %100 Çözüm
Quantum Break FPS sorunu %100 Çözüm

Quantum Break 5 Nisan 2016 Tarihinde raflardaki yerini aldı Quantum Break hakkında söylenecek birçok şey var ben sadece kısaca anlatayım....

Devamı »

0
Dead Rısıng 4 Torrentle Download
Dead Rısıng 4 Torrentle Download

Yaklaşık 10 senedir zombileri öldürerek hayatta kaldığımız bire seridir DEAD RISING serisi.Oyunun steam fiyatı yaklaşık 49$ yani 175 TL o...

Devamı »

0
PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS Torentle
PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS Torentle

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS, oyunun sonunda hayatta kalmayı başarabilen tek bir oyuncunun...

Devamı »

1
Watch_Dogs 2 Oyunun İndir
Watch_Dogs 2 Oyunun İndir

Watch_Dogs 2  Oyunun Tanıtım Videosu Ve İndirme Linki      Uzun süre en çok beğenilen  oyunlar listesinde en başlarda olan  Watch_...

Devamı »

0
Fallout 4 Konusu İnceleme
Fallout 4 Konusu İnceleme

Fallout 4   Nükleer savaş sonrasını anlatıyor biliyorsunuzdur zaten.5 Saatlik bir oynanış sonrasından inceleme yazmak istedim Oyunun Me...

Devamı »
 
 
Top